Просування сайту Одеса для СТО

Не так просто зайняти верхні рядки пошуку в Гугл, коли навколо стільки конкурентів. Особливо це стосується Одеси, одного з найбільших міст країни. 

З іншого боку, ми бачимо, що для СТО та автосервісів ситуація не така критична. Просування сайту Одеса для СТО (zinchukseo.com/uk/prosuvannya-sajtiv-v-odesi) - питання, над яким самі власники автомайстерень замислюються рідко. СТО частіше користуються зовнішньою рекламою або старим як світ способом "сарафанного радіо". 

Але все ж у великої кількості СТО, автосервісів, автомайстерень є сайти. Кейси з просування сайту для СТО, зокрема, є в Артема Зінчука. Цей seo-фахівець працює по всій Україні, зокрема і з клієнтами з Одеси. Використовує тільки "білі", дозволені методи просування, актуальні для конкретного періоду часу.

Чому це важливо? Та тому що просування має свої тренди, тенденції. Правила гри постійно змінюються. 

Може, варто просувати сайт самостійно? Так, таке рішення нерідко приймають з міркувань економії, ось тільки клієнти просто не бачать таку сторінку, оскільки їй потрібна оптимізація, що досить складно для непрофесіонала.

Пошуковики постійно ускладнюють алгоритми, змінюють їх. За всім цим фахівці з розкрутки та оптимізації безперервно стежать. Seo-оптимізатор Артем Зінчук постійно вчиться, вдосконалюється і береться за нетривіальні завдання з просування.

Складнощі та особливості ніші

Ось із чим доводиться стикатися:

  • зростання кількості автомобілів, а значить і СТО, автомайстерень, автосервісів;
  • у цій галузі чітка регіональна прив'язка, проблеми з авто не вдасться розв'язати дистанційно: де знаходиться автосервіс, звідти і будуть приїжджати авто;
  • існує багато типів станцій технічного обслуговування: для легкових машин, вантажівок,
  • мікроавтобусів, з фарбування, шиномонтажу тощо, тому семантика дуже об'ємна, багато різноманітних запитів;
  • з попереднього пункту випливає проблема правильного визначення цільової аудиторії. 

Етапи співпраці з seo-фахівцем під час просування сайту (Одеса) для СТО

Розкрутка й оптимізація робиться таким чином:

  • аналіз цільової аудиторії, ринку, конкурентів, їхніх способів просування і структури сайтів, їхнього наповнення;
  • комплексний seo-аудит, під час якого стає зрозуміло, що поліпшити, які помилки заважають просуванню в ТОП;
  • технічна оптимізація передбачає усунення недоліків, таких, наприклад, як дублі сторінок, складні для сприйняття адреси посилань, биті посилання і багато іншого;
  • після цього перевіряється відображення на різних типах пристроїв, у різних браузерах;
  • починається збір семантичного ядра, який робиться вручну і за допомогою спеціального софта;
  • під знайдені ключові запити копірайтерами пишуться статті;
  • здійснюється зовнішня оптимізація, тобто розміщення посилань на сайт на сторонніх ресурсах.

Щоб замовити просування і розкрутку сайту для СТО, звертайтеся до Артема Зінчука, приватного seo-оптимізатора. На сайті є доступні канали зв'язку в розділі Контакти.